Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1169
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Супрун, Олена | - |
dc.contributor.author | Зайцева, Наталія | - |
dc.contributor.author | Симоненко, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T08:05:40Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T08:05:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Супрун, Олена Застосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови / О. Супрун, Н. Зайцева, С. Симоненко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 183-191 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1169 | - |
dc.description.abstract | У статі розглядаються особливості імплементації освітньої технології веб-квесту у процесі викладання іноземних мов студентам нелінгвістичних спеціальностей в умовах дистанційного та змішаного навчання. Викладено суть поняття діджиталізації та висвітлено основні тенденції сьогодення щодо переведення освіти та науки у цифровий формат для інтеграції найсучасніших ІТ-рішень у діяльність навчальних закладів. Досліджено особливості застосу-вання ІКТ та обґрунтовано переваги використання технологій веб-квесту в дистанційному та змішаному навчанні. Розглянуто види веб-квестів, їх основні складники, а також етапи створення. Наголошується на перевагах застосування досліджуваної технології у викладанні іноземних мов, оскільки вона надає доступ до автентичних ресурсів та є одним із способів зану-рення у мову, що вивчається. У статті проаналізовано наявні онлайн-сервіси та інструменти для створення інтерактивних веб-квестів. Узагальнено та викладено практичний досвід засто-сування технологій веб-квесту під час викладання іноземних мов у Таврійському державному агротехнологічному університеті імені Дмитра Моторного. Доведено, що імплементація веб-квестів в аудиторне навчання та самостійну роботу з іноземних мов є високоефективним засобом розвитку комунікативних навичок та цифрової грамотності, актуалізації вокабуляру та поглиблення знань з лінгвокраїнознавства. Зроблено висновок щодо ефективності застосу-вання технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови в немовних закладах вищої освіти, а також виявлено доцільність застосування веб-квестів для самостійної роботи студентів. Відзначено позитивний вплив веб-квесту на мотивацію здобувачів вищої освіти. Виклада-чам іноземних мов запропоновано інтегрувати веб-квест у навчальні програми для студентів нелінгвістичних спеціальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | веб-квест | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методики навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | e-learning | uk_UA |
dc.subject | діджиталізація освітнього процесу | uk_UA |
dc.title | Застосування технологій веб-квесту на заняттях з іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
супрун.pdf | 333,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.