Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1172
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філоненко, Олена | - |
dc.contributor.author | Самойленко, Олена | - |
dc.contributor.author | Демченко, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T08:30:50Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T08:30:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Філоненко, Олена Моніторинг проблем організації та проведення педагогічної практики студентів університету / О. Філоненко, О. Самойленко, Н. Демченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 207-213 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1172 | - |
dc.description.abstract | У статті авторами представлено важливість моніторингу стану організації педагогічної практики як невід’ємної складової частини системи професійної підготовки май-бутнього педагога. Визначається, що вивчення чинників, від яких залежить якість організації педагогічних практик, забезпечується об’єктивною інформацією про реальний стан, про-блеми та шляхи покращення практичної підготовки студентів. Автори розглядають якість організації та проведення практики студентів, як одне із пріоритетних завдань Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, визначають види педагогічної практики, характеризують етапи її проведення.Авторами здійснено аналіз сучасних наукових досліджень із проблеми удосконален-ня педагогічної практики. Відзначено, що дослідники зосереджені на питаннях активізації взаємодії між закладом вищої освіти і закладами загальної середньої освіти у процесі організації й проведення педагогічної практики студентів, здійснення систематичного кон-тролю за процесом та результатами її проведення, розвитку інтеграційних механізмів, які забезпечують ефективний взаємозв’язок закладу вищої освіти з роботодавцями.У статті презентовано результати вивчення стану практичної підготовки студентів, здійсненого Центром акредитації та ліцензування освітньої діяльності, моніторингу якості освіти Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Моніторинг ефективності педагогічних практик засвідчує належний рівень їх проходження студента-ми та дає можливість накреслити першочергові завдання як важливого навчального етапу у формуванні кваліфікованого вчителя. Автори зазначають, що головним завданням є удоско-налення навчальних планів у частині практичної підготовки та визначають основні позиції, які потребують змін: зміст і форми ознайомчої практики; кількість завдань та обсяги і фор-ми звітності; керівництво із боку викладачів університету | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.subject | моніторинг ефективності педагогічних практик | uk_UA |
dc.title | Monitoring of problems of organization and conduct of pedagogical practice of university students | uk_UA |
dc.title.alternative | Моніторинг проблем організації та проведення педагогічної практики студентів університету | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
філоненко.pdf | 316,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.