Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбільтарова, Ельвіза-
dc.date.accessioned2022-04-05T12:45:38Z-
dc.date.available2022-04-05T12:45:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАбільтарова, Ельвіза Прогностичне обґрунтування перспектив формування культури безпеки професійної діяльності у закладах вищої освіти / Е. Абільтарова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 9-15uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1174-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування культури безпеки професійної діяль-ності у майбутніх інженерів з охорони праці. Мета статті – обґрунтування перспектив фор-мування культури безпеки професійної діяльності в закладах вищої освіти. Теоретико-мето-дологічною основою дослідження є міжнародні та вітчизняні правові документи: Конвенція Міжнародної організації праці про безпеку й гігієну праці та виробниче середовище, Резолю-ція Генеральної асамблеї Організації об’єднаних націй «Перетворення нашого світу: Порядок денний в області сталого розвитку на період до 2030 року», Концепція реформування системи управління охороною праці в Україні, Національна стратегія у сфері прав людини, Закон Укра-їни «Про вищу освіту», а також міжнародні стандарти в галузі управління якістю, в галузі управління охороною здоров’я та безпекою праці, в галузі екологічного управління. Здійсне-но теоретичний аналіз науково-педагогічної літератури щодо визначення поняття «прогно-зування», методів та етапів прогнозування. Автором обґрунтовано перспективні напрями вирішення означеної проблеми на трьох рівнях: загальнодержавному, регіональному, на рівні закладів вищої освіти. Основними прогностичними напрямами на загальнодержавному рів-ні вбачається розвиток і вдосконалення законодавчої та нормативно-правової бази в галузі забезпечення культури безпеки, фінансова підтримка наукових та педагогічних колективів щодо популяризації питань культури безпеки; на регіональному рівні пропонується підви-щення обізнаності та інформування суспільства щодо культури безпеки, впровадження євро-пейських стандартів безпеки праці, зарубіжного досвіду в галузі охорони праці та культури безпеки на виробництві; на рівні закладу вищої освіти передбачається створення в закла-дах вищої освіти сучасного безпечного освітнього середовища з пріоритетом безпеки праці та здоров’язбереження шляхом впровадження інноваційних технологій та методик навчан-ня. Зроблено висновок про необхідність подальших досліджень теоретичних та методичних засад розвитку культури безпеки професійної діяльності у інженерів з охорони праці, основ формування, розвитку та виховання ціннісних орієнтацій у майбутніх інженерів з охорони праці у системі безперервної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкультура безпекиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectінженер з охорони праціuk_UA
dc.subjectпрогностичні напрямиuk_UA
dc.titleПрогностичне обґрунтування перспектив формування культури безпеки професійної діяльності у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
абільтарова.pdf298,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.