Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорожбіт-Горбатюк, Вікторія-
dc.contributor.authorЗеленська, Людмила-
dc.contributor.authorКарасьова, Олена-
dc.date.accessioned2022-04-05T13:03:01Z-
dc.date.available2022-04-05T13:03:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВорожбіт-Горбатюк, Вікторія Можливості менторингу в формуванні предметно-методичної компетентності вчителя-інноватора / В. Ворожбіт-Горбатюк, Л. Зеленська, О. Карасьова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 21-26uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1176-
dc.description.abstractУ статті автори конкретизували методологічні і процесуальні аспекти менто-рингу. Автори визначили актуальність використання менторингу в професійному становлен-ні учителя-інноватора. У статті виділено методологічний базис менторингу в формуванні предметно-методичної компетентності вчителя-інноватора: гуманістичний, транспари-тетний, партисипативний, емерджетний, праксеологічний, неологічний підходи.На підставі аналізу професійного стандарту за професією «Вчитель закладу загальної середньої освіти» охарактеризовано предметно-методичну компетентність учителя як комплекс здатностей опанувати і використовувати в професійній діяльності систему нау-кових і методичних знань, умінь із конкретної предметної галузі, умінь проводити заняття ефективно, досягати програмних результатів навчання. У статті визначено групи компе-тентностей ментора, якими може послуговуватися учитель-інноватор: організаторські (планування особистого прогресу менті, аудит витрат часу, координація роботи команди/оточення менті); психологічні (активація внутрішньої мотивації менті, розвиток самосвідо-мості, ідентифікація сил і слабких сторін менті, критичне мислення й уміння точно оцінювати переваги і ризики), партнерства (уміння надавати підтримку, якої потребують, отримувати задоволення від допомоги іншим, ентузіазм, експертність в конкретній галузі). Презентовано умови успіху роботи педагога-ментора, а саме: відсутність упереджень і оцінних суджень, готовність і можливість витрачати час, лаконічні доступні правила спілкування, дедлайн ключових завдань, довіра, повага, вимоглива любов, незаперечна віра в менті, орієнтування на успішний результат, психоемоційна стабільність, здатність учитися на помилках і виходи-ти за межі стереотипів навчального процесу. Авторами розкрито перспективи методичного інструментарію ментора: павутина цілей і очікувань, шкала SMART-цілей, технологія шести капелюхів мислення Едварда де Боно, мозковий штурм, модель GROW, технологія активного слухання, ресурси дидактики епістолярного жанру, процедури матчінгу, елементи методики Волта Діснея, технологія торта, принцип паротяга, живий підручник, handbookuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectздобувачuk_UA
dc.subjectменторuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.titleМожливості менторингу в формуванні предметно-методичної компетентності вчителя-інноватораuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ворожбіт.pdf291,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.