Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоренко, Світлана-
dc.contributor.authorБесклетна, Ольга-
dc.date.accessioned2022-04-08T07:07:59Z-
dc.date.available2022-04-08T07:07:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФедоренко, Світлана Досвід підготовки докторів філософії з лінгвістики в університетах США / С. Федоренко, О. Бесклетна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 71-77uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1183-
dc.description.abstractУ статті висвітлено змістово-організаційні особливості підготовки докто-рів філософії з лінгвістики у США. Зазначено, що підготовка майбутніх докторів філософії з лінгвістики в американських університетах спрямована на розвиток аналітичних та дослід-ницьких навичок здобувачів, є комплексною системою, що реалізується шляхом широкого зміс-тового діапазону обов’язкових навчальних дисциплін базового лінгвістичного та спеціального лінгвістичного спрямування та вибіркових освітніх компонентів, а також включає підготов-ку та захист дисертації. Розглянуто специфіку функціонування дисертаційного комітету та його роль у навчанні здобувача та його підготовці до захисту. Окреслено, що на першому етапі навчання, впродовж двох-трьох років здобувач має засвоїти рекомендовані лінгвістичні дисципліни та скласти кваліфікаційний іспит, а на другому – здійснити наукове дослідження та написати і захистити дисертаційну роботу. Наявність педагогічного компоненту, зокре-ма педагогічної практики, у програмі підготовки здобувачів свідчить про практичний підхід до їх залучення до академічної кар’єри загалом та викладацької діяльності зокрема. Наголоше-но, що особливістю американських університетів є їх відкритість до нових підходів до науко-во-дослідницької діяльності та заохочення здобувачів до міждисциплінарних досліджень, які реалізуються шляхом співпраці кожного здобувача з професорами з різних факультетів того чи іншого університету, які є членами дисертаційного комітету здобувача. Звернено особливу увагу на процедуру захисту дисертаційних робіт, яка відбувається в присутності екзамена-ційної комісії, до складу якої, крім членів дисертаційного комітету, залучають двох професо-рів-експертів з напряму дослідження, які виступають опонентами дисертації – «зовнішній» (з іншого університету) і «внутрішній» (з того ж факультету, де виконувалася дисертація)uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectздобувач наукового ступеня «доктор філософії"uk_UA
dc.subjectдисертаційний комітетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційний екзаменuk_UA
dc.subjectлінгвістикаuk_UA
dc.titleДосвід підготовки докторів філософії з лінгвістики в університетах СШАuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
федоренко.pdf298,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.