Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1184
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Інна | - |
dc.contributor.author | Шишенко, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-08T07:12:25Z | - |
dc.date.available | 2022-04-08T07:12:25Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Харченко, Інна Інформаційно-освітнє середовище закладу вищої освіти як підґрунтя для формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців / І. Харченко, І. Шишенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 78-84 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1184 | - |
dc.description.abstract | Провідною функцією сучасної вищої освіти стає створення освітнього серед-овища, яке надасть можливість кожному майбутньому фахівцю побудувати індивідуальну освітню траєкторію, що необхідна йому для досягнення власної професійної мети та реалі-зації себе у професії та суспільстві. Тому побудова освітнього процесу в ЗВО на базі органі-зації інформаційно-освітнього середовища є одним із можливих шляхів розвитку професійної освіти. Під інформаційно-освітнім середовищем ЗВО слід розуміти цілеспрямовано побудо-вану в межах освітньої діяльності ЗВО систему, яка включає інформаційні ресурси навчаль-ного, наукового, популярного характеру, інформаційні технології (електронні, дистанційні, мобільні) їх використання, засоби організації та управління освітньою діяльністю через офі-ційні канали електронної комунікації. Структура ІОС ЗВО включає електронні ресурси, засо-би організації та управління освітньою діяльністю. Організація та функціонування ІОС ЗВО зорієнтовані на: активне використання цифрових технологій відповідно до вимог професійної освіти; створення і швидку модифікацію освітніх компонентів навчального плану підготов-ки майбутнього фахівця; підтримку освітньої діяльності кожного з урахуванням його інди-відуальних особливостей; реалізацію сучасних технологічних і методичних підходів подання навчального матеріалу в поєднанні з традиційними формами, методами й засобами навчання; забезпечення доступності освітніх матеріалів у будь-який час і з будь-якого місця; організа-цію зворотного зв’язку й інтерактивного спілкування суб’єктів навчання з викладачами, роз-робниками освітніх ресурсів та суб’єктів навчання між собою; інтенсифікацію освітнього процесу та забезпечення можливості кожному суб’єкту навчання будувати власну освітню траєкторію. Заглибленість професійної підготовки в область новітніх цифрових технологій створює умови для формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців як складової частини їхньої професійної культури в закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | формування інформаційно-цифрової культури | uk_UA |
dc.title | Інформаційно-освітнє середовище закладу вищої освіти як підґрунтя для формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харченко.pdf | 473,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.