Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко-Дзондза, Олена-
dc.date.accessioned2022-04-14T13:48:10Z-
dc.date.available2022-04-14T13:48:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКравченко-Дзондза, Олена. Культурологічна компетентність майбутнього вчителя в контексті культурологічної парадигми освіти / О. Кравченко-Дзондзаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1188-
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога – формуванню культурологічної компетентності. Розглядається питання формування культурологічної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення української та світової літератури, історії культури. Обгрунтовано роль культурологічної парадигми освіти у формуванні культурологічної компетентності студента. Автор з’ясовує роль нормативних і вибіркових навчальних курсів у формуванні культурологічної компетентності вчителя; ознайомлює з основними методами і прийомами навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкультурологічна парадигмаuk_UA
dc.subjectкультурологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleКультурологічна компетентність майбутнього вчителя в контексті культурологічної парадигми освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141879-Текст статті-304256-1-10-20180908.pdf227,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.