Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгапова, Марина-
dc.date.accessioned2022-04-14T13:52:15Z-
dc.date.available2022-04-14T13:52:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФормування інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом активізації навчання / М. Агапова // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 95-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1189-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність використання методів і прийомів активізації навчання у процесі фахової підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Представлено сутність поняття і структуру інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено роль інтерактивних методів навчання у формуванні інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх робітників. Основну увагу приділено методу ситуаційного навчання (кейс-методу) та методу проектів, що є ключовими у контексті досліджуваної проблеми; представлено їх поєднання з іншими методами навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectінформаційно-аналітична компетентністьuk_UA
dc.subjectактивізація навчанняuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.titleФормування інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом активізації навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141880-Текст статті-304258-1-10-20180908.pdf266,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.