Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілокопитова, Ніна-
dc.contributor.authorЕль Гуессаб, Карім-
dc.date.accessioned2022-04-26T12:44:17Z-
dc.date.available2022-04-26T12:44:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБілокопитова, Ніна Антропологічний підхід у дослідженні курдської культури / Н. Білокопитова, Г. К. Ель // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 42 : Філософія. – С. 21-41uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1234-
dc.description.abstractМетою статті є визначення особливостей традиційної культури людини курдського ареалу; дослідження міфологічних і релігійних світоглядних настанов, естетич-них і шлюбних традицій, поведінкових і соціокультурних аспектів формування буття курдської людини у порівнянні з арабомусульманською культурою. Методологічними заса-дами дослідження стали емічний та етичний підходи, філософсько-антропологічний та історико-культурологічний підходи, філософська рефлексія. Наукова новизна. Уперше в українському філософському дискурсі за допомогою соціально-філософського інструментарію та підходів філософської антропології здійснено дослідження культури людини курдсько-го ареалу. Висновки. З вищенаведеного матеріалу дійшли думки, що проведене дослідження було спробою зазирнути в мікросвіт культури курдської людини, спробою доторкнутися до духовно-культурної традиції з їх самобутньою системою цінностей, світоглядних настанов, понять і розумінь, спробою виявити 22Людинознавчі студії. Серія «Філософія». Випуск 42й порівняти особливості курдського соціально-культурного буття з арабомусульманським.Також ми дійшли висновку, що проблематика збереження курдської культури, яка знаходиться на межі зникнення, ніве-люється світовою громадськістю. Курди, що існують на території різних держав, почали швидше зберігати культурні особливості місцевого населення, ніж власну оригінальність. У багатьох країнах є законодавчі акти, спрямовані на націо-нально-культурний і соціально-економічний розвиток націо-нальних меншин. Незважаючи на 40-мільйонну чисельність цієї меншини, спостерігається відсутність єдиного центру, єдиної об’єднуючої сили, єдиних поглядів на розвиток власної держави, релігійного консолідуючого складника.Сьогодні можна сказати, є великим сумнівом можливість існування незалежної держави Курдистан, бо точкою відліку для початку переходу від етносу до нації є усвідомлення спро-можності забезпечення власних культурних і соціальних, полі-тичних та економічних прав самостійноuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectемічний та етичний підхідuk_UA
dc.subjectнадструктураuk_UA
dc.subjectкурдська культураuk_UA
dc.subjectсвято Новрузuk_UA
dc.subjectшлюбuk_UA
dc.subjectтрадиціяuk_UA
dc.titleАнтропологічний підхід у дослідженні курдської культуриuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
білокопитова.pdf438,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.