Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1234
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білокопитова, Ніна | - |
dc.contributor.author | Ель Гуессаб, Карім | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T12:44:17Z | - |
dc.date.available | 2022-04-26T12:44:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Білокопитова, Ніна Антропологічний підхід у дослідженні курдської культури / Н. Білокопитова, Г. К. Ель // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 42 : Філософія. – С. 21-41 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1234 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є визначення особливостей традиційної культури людини курдського ареалу; дослідження міфологічних і релігійних світоглядних настанов, естетич-них і шлюбних традицій, поведінкових і соціокультурних аспектів формування буття курдської людини у порівнянні з арабомусульманською культурою. Методологічними заса-дами дослідження стали емічний та етичний підходи, філософсько-антропологічний та історико-культурологічний підходи, філософська рефлексія. Наукова новизна. Уперше в українському філософському дискурсі за допомогою соціально-філософського інструментарію та підходів філософської антропології здійснено дослідження культури людини курдсько-го ареалу. Висновки. З вищенаведеного матеріалу дійшли думки, що проведене дослідження було спробою зазирнути в мікросвіт культури курдської людини, спробою доторкнутися до духовно-культурної традиції з їх самобутньою системою цінностей, світоглядних настанов, понять і розумінь, спробою виявити 22Людинознавчі студії. Серія «Філософія». Випуск 42й порівняти особливості курдського соціально-культурного буття з арабомусульманським.Також ми дійшли висновку, що проблематика збереження курдської культури, яка знаходиться на межі зникнення, ніве-люється світовою громадськістю. Курди, що існують на території різних держав, почали швидше зберігати культурні особливості місцевого населення, ніж власну оригінальність. У багатьох країнах є законодавчі акти, спрямовані на націо-нально-культурний і соціально-економічний розвиток націо-нальних меншин. Незважаючи на 40-мільйонну чисельність цієї меншини, спостерігається відсутність єдиного центру, єдиної об’єднуючої сили, єдиних поглядів на розвиток власної держави, релігійного консолідуючого складника.Сьогодні можна сказати, є великим сумнівом можливість існування незалежної держави Курдистан, бо точкою відліку для початку переходу від етносу до нації є усвідомлення спро-можності забезпечення власних культурних і соціальних, полі-тичних та економічних прав самостійно | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | емічний та етичний підхід | uk_UA |
dc.subject | надструктура | uk_UA |
dc.subject | курдська культура | uk_UA |
dc.subject | свято Новруз | uk_UA |
dc.subject | шлюб | uk_UA |
dc.subject | традиція | uk_UA |
dc.title | Антропологічний підхід у дослідженні курдської культури | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
білокопитова.pdf | 438,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.