Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТроїцька, Олена-
dc.contributor.authorПєшев, Олег-
dc.date.accessioned2022-04-27T12:38:44Z-
dc.date.available2022-04-27T12:38:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТроїцька, Олена Британська аналітична філософія освіти Р. Пітерса в українських контекстах / О. Троїцька, О. Пєшев // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 42 : Філософія. – С. 292-303uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1252-
dc.description.abstractМетою статті є виявлення взаємозв’язків між британською аналітичною філософією освіти та українськи-ми освітніми засадами. Активна взаємодія вітчизняної філо-софії освіти із соціально-педагогічними ідеями та досвідом країн Західної Європи виявилася значущим чинником залучен-ня України до процесу соціально-педагогічного генезису, що зумовлює її сучасний розвиток. Методологічними засадами дослідження стали позитивізм, аналітична філософія освіти та педагогіка.Аналітична філософія освіти розглядається як система знань, що являє собою не просто об’єм, блок знань про ту чи іншу сферу дійсності, але й формою впорядкування, організації вже раніше отриманих знань, формою співпраці і комунікації учених у всьому світі.Наукова новизна. Зосереджуючи увагу на аспекті вза-ємодії філософії освіти України з ідеями філософії освіти Великобританії, робимо акцент на діяльнісному компоненті філософії, який знаходить своє вираження у визначенні форм освітньої організації, пошуку оптимальних комунікаційних каналів, що визначають становлення знань та освіченості.Висновки. Визначення пріоритетів освітньої політики на користь самореалізації особистості учня й формування твор-чого характеру цього розвитку не лише сприяло подоланню одноманітності колишньої уніфікованої школи, але й зумовило появу численних нових освітніх технологій. У цьому контексті вивчення філософської спадщини англійського філософа освіти Р.С. Пітерса, що створив оригінальну аналітичну концепцію, засновану на синтезі філософських, громадянських та психоло-го-педагогічних ідей свого часу, скеровану насамперед на вирі-шення питань соціального виховання й розвитку громадянина, є теоретично й практично затребуваним завданням.Успішність реалізації розробленої Р.С. Пітерсом педагогічної концепції і широта її застосування у вітчизняній педагогічній практиці можливі за умови підготовки педагогів нового типу, що володіють спеціальною компетенцією і засвоїли аналітич-ний підхід мислителя на вітчизняній мовній і світоглядній базіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectаналітична філософіяuk_UA
dc.subjectлібералізаціяuk_UA
dc.titleБританська аналітична філософія освіти Р. Пітерса в українських контекстахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
троїцька.pdf401,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.