Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Олена-
dc.date.accessioned2022-04-28T09:33:02Z-
dc.date.available2022-04-28T09:33:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТітова, Олена. Системний підхід у дослідженні системи розвитку творчого потенціалу інженерів аграрної сфери / О. Тітова // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 38-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1266-
dc.description.abstractУ статті подаються результати застосування системного підходу у дослідженні системи розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів для аграрного виробництва. Проаналізовано педагогічну систему підготовки творчого інженера у аграрних університетах. Визначено методологічні принципи для забезпечення системної спрямованості дослідження. Результати системного аналізу проблеми склали основу для розроблення та обґрунтування теоретико-методологічних засад розвитку творчого потенціалу майбутнього агроінженера.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectтворчий потенціал інженераuk_UA
dc.subjectінноваційна інженерна діяльністьuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectпідготовка агроінженерівuk_UA
dc.subjectрозвиток інженерної творчостіuk_UA
dc.titleСистемний підхід у дослідженні системи розвитку творчого потенціалу інженерів аграрної сфериuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144213-Текст статті-309677-1-10-20181011.pdf234,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.