Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошинов, Сергій-
dc.date.accessioned2022-04-28T10:01:36Z-
dc.date.available2022-04-28T10:01:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВолошинов, Сергій. Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 61-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз засад використання MLS MOODLE як інструментарію реалізації адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків. Описані компоненти (мотиваційно-діяльнісний, програмно-цільовий, інформаційно-діяльнісний, комунікаційний, контрольно-оцінювальний та технологічний) та запропонована модель дистанційного курсу. Зазначено, що адаптивне середовище навчального курсу дозволяє підібрати навчальний контент, завдання, критерії аналізу у процесі навчання. Вони не є статичними та можуть бути змінені відповідно до індивідуальних особливостей студентів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectадаптивні технологіїuk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.subjectмайбутні морякиuk_UA
dc.subjectангломовна компетентністьuk_UA
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.titleРеалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137837-Текст статті-309689-1-10-20181011.pdf308,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.