Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалатюк, Юрій-
dc.contributor.authorГалатюк, Тарас-
dc.date.accessioned2022-04-28T10:05:21Z-
dc.date.available2022-04-28T10:05:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГалатюк, Юрій. Формування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школі / Ю. Галатюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 66-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271-
dc.description.abstractУ статті досліджується місце та роль методологічних знань у системі природничої освіти сучасної школи. Показано, що методологічні знання є важливою дидактичною категорією, інтегральним критерієм результативності природничої освіти. Існує тісний зв’язок методологічних знань з творчою навчально-пізнавальною діяльністю. Методологічні знання є засобом і продуктом творчої навально-пізнавальної діяльності. Творча навчально-пізнавальна діяльність є ефективним механізмом формування методологічних знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectметодологічні знанняuk_UA
dc.subjectпізнавальні умінняuk_UA
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectтворча навчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.titleФормування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137565-Текст статті-309690-1-10-20181011.pdf249,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.