Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галатюк, Юрій | - |
dc.contributor.author | Галатюк, Тарас | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T10:05:21Z | - |
dc.date.available | 2022-04-28T10:05:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Галатюк, Юрій. Формування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школі / Ю. Галатюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 66-71. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується місце та роль методологічних знань у системі природничої освіти сучасної школи. Показано, що методологічні знання є важливою дидактичною категорією, інтегральним критерієм результативності природничої освіти. Існує тісний зв’язок методологічних знань з творчою навчально-пізнавальною діяльністю. Методологічні знання є засобом і продуктом творчої навально-пізнавальної діяльності. Творча навчально-пізнавальна діяльність є ефективним механізмом формування методологічних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | методологічні знання | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні уміння | uk_UA |
dc.subject | природнича освіта | uk_UA |
dc.subject | творча навчально-пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Формування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
137565-Текст статті-309690-1-10-20181011.pdf | 249,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.