Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яценко, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T10:14:41Z | - |
dc.date.available | 2022-04-28T10:14:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Яценко, Світлана. Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи / С. Яценко // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 76-80. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу проаналізувати сутність та зміст наступності дошкільної освіти та початкової школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Обґрунтовано специфіку сучасної української освіти з огляду на інформатизацію, глобалізацію, технологізацію та зростання вимог до особистості. Проаналізовано науковий доробок учених, які досліджують проблему наступності дошкільної освіти та початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | системність | uk_UA |
dc.subject | неперервність | uk_UA |
dc.subject | нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.title | Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
144289-Текст статті-309857-1-10-20181012.pdf | 233,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.