Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБодак, Валентина-
dc.date.accessioned2022-05-02T07:35:49Z-
dc.date.available2022-05-02T07:35:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБодак, Валентина Філософія у процесі фахової підготовки сучасного вчителя: постановка проблеми / В. Бодак // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. – Вип. 40 : Філософія. – С. 11-19uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1296-
dc.description.abstractМетою статті є виявлення та обґрунтування ролі і значення філософії як навчальної дисципліни у процесі фахової підготовки сучасного вчителя. Методологія. Для реалізації поставленої мети використовувалися соціально-філософські методи конкретності, системності та історизму, а також ідеї і принципи філософської антропології і соціальної психології. Наукова новизна. Наголошено, що в сучасній системі освіти існує протиріччя між необхідністю і потребою утвер-джувати компетентнісну, особистісно орієнтовану парадиг-му і домінуванням «знаннєвої», заснованої на репродуктивно-му підході парадигми. Доведено, що така ситуація витіснила філософію як навчальну дисципліну на периферію навчального процесу фахової підготовки сучасного вчителя, обмежила його та потенційних учнів вповні отримати навички філософування та критичного мислення і здатність до самотворення. Виснов-ки. В умовах реформування системи освіти в Україні (2016–2029), утвердження вимог Нової української школи необхідно створити умови для навчання, виховання і розвитку особистості шляхом філософування, що забезпечить формування в учнів необхідних компетенцій, зокрема для занять філософією в закладі вищої освіти. Історико-хронологічне чи проблемне вивчення філософії у процесі фахової підготовки бакалаврів та магістрів сприятиме формуванню навичок теоретико-методологічного аналізу, професійних компетенцій, зокрема критичного мислення, європейської культурної ідентичності, емпатіїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectнавчальна дисциплінаuk_UA
dc.subjectфілософуванняuk_UA
dc.titleФілософія у процесі фахової підготовки сучасного вчителя: постановка проблемиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бодак (3).pdf264,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.