Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГермак, Ольга-
dc.date.accessioned2022-05-02T08:42:01Z-
dc.date.available2022-05-02T08:42:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГермак, Ольга. Експериментальна апробація моделі реалізації педагогічних умов застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів / О. Гермак // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 132-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1304-
dc.description.abstractУ статті автором узагальнено матеріали щодо організації та проведення експериментальної апробації моделі реалізації педагогічних умов застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів. Представлено елементи констатувального етапу експериментальної перевірки моделі та реальний стан проблеми дослідження, наведено критерії до показників результативності педагогічного експерименту, що визначені з врахуванням положень системного, компетентнісного і суб’єктно-орієнтованого підходів до встановлення рівнів оволодіння професійними знаннями, вміннями і навичками.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectелектронний освітній ресурсuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectелектромонтерuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectекспериментальна перевіркаuk_UA
dc.titleЕкспериментальна апробація моделі реалізації педагогічних умов застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144326-Текст статті-309955-1-10-20181013.pdf277,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.