Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПридатко, Роксолана-
dc.date.accessioned2022-05-02T09:26:16Z-
dc.date.available2022-05-02T09:26:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПридатко, Роксолана. Соціально-комунікативна компетентність як складова професійності вихователя закладу дошкільної освіти / Р. Придатко // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 141-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1308-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному узагальненні наукової проблеми формування соціально-комунікативної компетенції вихователя закладу дошкільної освіти. Соціально-комунікативна компетентність вихователя закладу дошкільної освіти розглядається як здатність педагога реально оцінювати навколишню дійсність, зрозуміти основні закономірності соціальної ситуації, знайти інформацію в невизначених умовах і впевнено будувати свою поведінку для досягнення балансу між власними потребами й очікуваннями, сенсом життя і вимогами соціальної дійсності; вміння здійснювати відповідні комунікативні дії в певному колі ситуацій міжособистісної взаємодії та фахові знання закономірностей і форм спілкування й правил поведінки в різноманітних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectсоціально-комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectвихователь ЗДОuk_UA
dc.subjectпрофесійністьuk_UA
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UA
dc.titleСоціально-комунікативна компетентність як складова професійності вихователя закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144328-Текст статті-309962-1-10-20181013.pdf323,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.