Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Анастасія-
dc.date.accessioned2022-05-02T11:20:05Z-
dc.date.available2022-05-02T11:20:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельник, Анастасія Про проблему любові до далекого у філософських поглядах Ф. Ніцше та С.Франка / А. Мельник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. – Вип. 40 : Філософія. – С. 95-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1311-
dc.description.abstractМета роботи. У статті ставиться завдання розкрити антропологічний зміст проблеми «любові до далекого» у філософських поглядах Ф. Ніцше через одну з найвідоміших спроб окреслити її С. Франком і подивитись на неї у світлі діалогічної традиції. Методологія. Для досягнення поставленої мети ми виходили з широкого кола різних філософських і загальнонау-кових методологічних підходів. Під час розгляду сутнісних характеристик «любові до далекого» залучені методи системно-структурного аналізу, текстологічного аналізу та філософської компаративістики. Наукова новизна. У статті запропоновано такий вимір розуміння далекого, коли він виступає як близький, по відношенню до якого ми зберігаємо дистанцію, тобто «далекого» можна розуміти як Іншого – як такого, хто володіє інакшістю по відношенню до кожного Я, але в той же час рівноцінний йому, так само особистісно-самодостатній. Саме тому таке визнання не є ані егоїзмом слідування самому собі, ані альтруїзмом дії заради іншого–є переоцінкою існуючих принципів у слідуванні творчому принципу Надлюдини. Висновки. У контексті діалогічного прочитання Ніцше Франком, яке запропоноване у статті, слід зазначити центральними тезами такого прочитанняпротест Ніцше проти морального примусу і наполягання на моралі, вільній від страху покарання або очікуванні нагороди, що відповідає принципам утилітаризму. Принципи недоторканності особистості і неприпустимості тиску на неї стали керівними для Франка у його подальшій творчості, і слідування їм вводить його спадок у діалогічну традиціюuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subject«любов до ближнього»uk_UA
dc.subject«любов до далекого»uk_UA
dc.subjectспівпереживанняuk_UA
dc.subjectНадлюдинаuk_UA
dc.titleПро проблему любові до далекого у філософських поглядах Ф. Ніцше та С.Франкаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мельник (3).pdf280,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.