Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСех, Наталя-
dc.date.accessioned2022-05-02T11:35:53Z-
dc.date.available2022-05-02T11:35:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСех, Наталя. Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва / Н. Сех // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 150-154.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1314-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних умов сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Сенсорний розвиток старших дошкільників засобами образотворчого мистецтва визначено як розвиток чуттєвої сфери дитини в процесі поступового накопичення інформації про якості й властивості предметів та явищ довкілля, взаємовідношень між ними, подальшого її впорядкування і структурування під час малювання, ліплення, аплікації та конструювання, у процесі ознайомлення дітей з витворами мистецтва, ілюстраціями, фотозображеннями тощо. Визначеними педагогічними умовами сенсорного розвитку дошкільників засобами образотворчого мистецтва є відображення засвоєних дітьми якостей і властивостей предметів у мовленні дітей та позитивне емоційне ставлення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectдитина дошкільникuk_UA
dc.subjectсенсорне вихованняuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectсенсорний розвитокuk_UA
dc.titleПедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144330-Текст статті-309966-1-10-20181013.pdf233 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.