Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сех, Наталя | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-02T11:35:53Z | - |
dc.date.available | 2022-05-02T11:35:53Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Сех, Наталя. Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва / Н. Сех // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 150-154. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1314 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу педагогічних умов сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Сенсорний розвиток старших дошкільників засобами образотворчого мистецтва визначено як розвиток чуттєвої сфери дитини в процесі поступового накопичення інформації про якості й властивості предметів та явищ довкілля, взаємовідношень між ними, подальшого її впорядкування і структурування під час малювання, ліплення, аплікації та конструювання, у процесі ознайомлення дітей з витворами мистецтва, ілюстраціями, фотозображеннями тощо. Визначеними педагогічними умовами сенсорного розвитку дошкільників засобами образотворчого мистецтва є відображення засвоєних дітьми якостей і властивостей предметів у мовленні дітей та позитивне емоційне ставлення. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | дитина дошкільник | uk_UA |
dc.subject | сенсорне виховання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | сенсорний розвиток | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
144330-Текст статті-309966-1-10-20181013.pdf | 233 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.