Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1333
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янко, Жанна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-03T13:42:28Z | - |
dc.date.available | 2022-05-03T13:42:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Янко, Жанна Творча уява та процес художнього пізнання соціокультурної дійсності / Ж. Янко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / [гол. ред. О. А. Ткаченко ; члени редкол.: Я. Бартошевський, В. А. Бодак, В. С. Возняк та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 36 : Філософія. – С. 113-128 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1333 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу з՚ясувати діалектичний зв՚язок творчої уяви та образно-естетичних аспектів аналізу у контексті пізнання соціальних реалій і трансформації їх у художній твір. Акцентується увага на ірраціональних чинниках мистецького пізнання соціальних фактів. Зауважується, що художній процес–це активна пізнавальна діяльність, яку здійснює митець. Результатом соціального пізнання є з՚ява нового художнього світу, який твориться ірраціональними та свідомими засобами. Чуттєво-естетичне пізнання художньої реальності реконструює соціокультурну дійсність і конструює нове уявлення про неї | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | творча уява | uk_UA |
dc.subject | художній твір | uk_UA |
dc.subject | соціальні реалії | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна дійсність | uk_UA |
dc.title | Творча уява та процес художнього пізнання соціокультурної дійсності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
янко (3).pdf | 605,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.