Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зварич, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-04T11:29:55Z | - |
dc.date.available | 2022-05-04T11:29:55Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Зварич, Ірина. Принцип об'єктивності і справедливості в педагогічній діяльності викладача / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 6-10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334 | - |
dc.description.abstract | Особливе місце в процесі підготовки фахівців до корисної праці посідає проблема педагогічної діяльності викладача, зокрема справедливості в оцінюванні рівня якості знань студентів, оскільки від творчого й умілого застосування принципів оцінювання значною мірою залежить успіх та результат у навчанні, бо освіта відіграє важливу роль в житті кожної людини. Основна мета освіти – підготовка студентів фізичної, розумової, соціальної діяльності до повсякденного життя. Хоча проблемі педагогічної діяльності присвячена значна кількість наукової літератури, проте суттєвою необхідністю залишається осмислення справедливості у процесі оцінювання рівня якості знань студентів. Необхідно підкреслити, що освіта завжди поєднувала найважливіші завдання в досягненні триєдиної мети: пізнання таємниць природи та її закономірностей, підготовка фахівців до корисної праці та їхнє виховання. Саме тому, реформування системи освіти ставить потребу висококваліфікованої підготовки сучасних спеціалістів, потребує вдосконалення процесу педагогічного оцінювання знань, зокрема оновлення системи освіти і підготовки фахівців. У статті розкривається принцип справедливості і права в педагогічній діяльності викладача, висвітлюється його сутність в процесі оцінювання якісного рівня знань студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | об’єктивність | uk_UA |
dc.subject | принцип справедливості | uk_UA |
dc.subject | реформування | uk_UA |
dc.subject | діяльність викладача | uk_UA |
dc.subject | рівень якості знань студентів | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | навчальний предмет | uk_UA |
dc.title | Принцип об'єктивності і справедливості в педагогічній діяльності викладача | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
146894-Текст статті-316670-1-10-20181109.pdf | 239,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.