Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗварич, Ірина-
dc.date.accessioned2022-05-04T11:29:55Z-
dc.date.available2022-05-04T11:29:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗварич, Ірина. Принцип об'єктивності і справедливості в педагогічній діяльності викладача / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 6-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334-
dc.description.abstractОсобливе місце в процесі підготовки фахівців до корисної праці посідає проблема педагогічної діяльності викладача, зокрема справедливості в оцінюванні рівня якості знань студентів, оскільки від творчого й умілого застосування принципів оцінювання значною мірою залежить успіх та результат у навчанні, бо освіта відіграє важливу роль в житті кожної людини. Основна мета освіти – підготовка студентів фізичної, розумової, соціальної діяльності до повсякденного життя. Хоча проблемі педагогічної діяльності присвячена значна кількість наукової літератури, проте суттєвою необхідністю залишається осмислення справедливості у процесі оцінювання рівня якості знань студентів. Необхідно підкреслити, що освіта завжди поєднувала найважливіші завдання в досягненні триєдиної мети: пізнання таємниць природи та її закономірностей, підготовка фахівців до корисної праці та їхнє виховання. Саме тому, реформування системи освіти ставить потребу висококваліфікованої підготовки сучасних спеціалістів, потребує вдосконалення процесу педагогічного оцінювання знань, зокрема оновлення системи освіти і підготовки фахівців. У статті розкривається принцип справедливості і права в педагогічній діяльності викладача, висвітлюється його сутність в процесі оцінювання якісного рівня знань студентів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectоб’єктивністьuk_UA
dc.subjectпринцип справедливостіuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectдіяльність викладачаuk_UA
dc.subjectрівень якості знань студентівuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectнавчальний предметuk_UA
dc.titleПринцип об'єктивності і справедливості в педагогічній діяльності викладачаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146894-Текст статті-316670-1-10-20181109.pdf239,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.