Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоновальчук, Валентина-
dc.date.accessioned2022-05-06T12:45:41Z-
dc.date.available2022-05-06T12:45:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКоновальчук, Валентина Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2015. – Вип. 32 : Філософія. – С. 200-211uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365-
dc.description.abstractСтаття присвячена науковій рефлексії проблеми «філософії серця» у системі пізнавальної діяльності людини тарозвитку її особистості. Висловлюється ідея щодо розробки освітньої пара-дигми, яка відображає розвиток особистості як цілісної духовно-моральної сутності, перспективного напряму сучасної філософії освіти. Орієнтована на формально-інформативні та операційно-технічні цінності, освіта спроможна забезпечити технократичнийсвітогляд, статус функціонера вузької спеціалізації. Альтернативоюдуховному руйнуванню людини є розвиток цілісного духовно-еко-логічного світогляду на засадах кордоцентризму. Із цією метоюробиться спроба освоєння досвіду різних систем пізнання, які стосуються проблеми цілісної природи людини на основі еволюції кордогностичних ідей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкордоцентризмuk_UA
dc.subjectфілософія серцяuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.titleОнтологічний сенс кордоцентризму у філософії освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коновальчук.pdf221,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.