Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коновальчук, Валентина | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-06T12:45:41Z | - |
dc.date.available | 2022-05-06T12:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Коновальчук, Валентина Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2015. – Вип. 32 : Філософія. – С. 200-211 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена науковій рефлексії проблеми «філософії серця» у системі пізнавальної діяльності людини тарозвитку її особистості. Висловлюється ідея щодо розробки освітньої пара-дигми, яка відображає розвиток особистості як цілісної духовно-моральної сутності, перспективного напряму сучасної філософії освіти. Орієнтована на формально-інформативні та операційно-технічні цінності, освіта спроможна забезпечити технократичнийсвітогляд, статус функціонера вузької спеціалізації. Альтернативоюдуховному руйнуванню людини є розвиток цілісного духовно-еко-логічного світогляду на засадах кордоцентризму. Із цією метоюробиться спроба освоєння досвіду різних систем пізнання, які стосуються проблеми цілісної природи людини на основі еволюції кордогностичних ідей. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | кордоцентризм | uk_UA |
dc.subject | філософія серця | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.title | Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коновальчук.pdf | 221,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.