Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаласевич, Ірина-
dc.date.accessioned2022-05-10T10:11:36Z-
dc.date.available2022-05-10T10:11:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПаласевич, Ірина. Засоби формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільників / І. Паласевич // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 35-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1369-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні засоби формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільників, що охоплює емоційно-чуттєвий, пізнавальний, практичний, ціннісний та творчий компоненти; обґрунтовано, що своєчасне спілкування з творами різних видів мистецтва (образотворчого, музичного, літературного, театрального, декоративно-ужиткового тощо), введення дитини у світ краси і гармонії сприяють її художньо-естетичному розвитку; з’ясовано, що рівень художньо-естетичного розвитку старшого дошкільника визначається почуттям його задоволення від процесу і результатів власної творчої художньо-естетичної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетичний розвитокuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетична компетентністьuk_UA
dc.subjectзасоби формування художньо-естетичної компетентностіuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.titleЗасоби формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільниківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146989-Текст статті-316906-1-10-20181110 (1).pdf277,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.