Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимощук, Наталія-
dc.date.accessioned2022-05-10T11:15:26Z-
dc.date.available2022-05-10T11:15:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТимощук, Наталія. Вища аграрна освіта США: теоретико-методологічний аспект / Н. Тимощук // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 84-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1379-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі аспекти вищої аграрної освіти США. Виявлено, що сталий розвиток сільського господарства – основоположний фактор формування нової парадигми вищої аграрної освіти США. Вища аграрна освіта США організована за шістьма напрямами (програмами): агробізнес, сільськогосподарські виробничі процеси, сільськогосподарська техніка, садівництво, сільськогосподарські ресурси і лісництво, переробка сільськогосподарської продукції. Безперечною перевагою американської вищої освіти є її надзвичайна гнучкість щодо способів, форм, методів і темпів навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectвища аграрна освіта СШАuk_UA
dc.subjectсталий розвиток сільського господарстваuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.titleВища аграрна освіта США: теоретико-методологічний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147034-Текст статті-317019-1-10-20181111.pdf343,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.