Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидкова, Наталія-
dc.date.accessioned2022-05-10T11:19:58Z-
dc.date.available2022-05-10T11:19:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖидкова, Наталія. Практичні заняття з суспільствознавства - творча майстерня компетентного учня / Н. Жидкова // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 89-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1380-
dc.description.abstractУ статті розкрито окремі аспекти понятійно-категоріального апарату практичних занять з правознавства як творчої майстерні компетентного учня. З’ясовано, що творчість учнів розвивається під час розв’язання проблемних завдань з використанням засобів та прийомів розвитку емоційного та логічного мислення. Проведений аналіз змісту практичних занять дозволив визначити ознаки, що вирізняють їх з поміж інших уроків. В основі запропонованої етапної моделі практичного заняття, спрямованої на розвиток творчості учнів, – пошук ефективного способу розв’язання проблеми у спільній діяльності класу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрактичні заняттяuk_UA
dc.subjectсуспільствознавча галузь освітиuk_UA
dc.subjectнавчання історії та правознавстваuk_UA
dc.subjectтворчість учнівuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмодель практичного заняттяuk_UA
dc.subjectпроблемне завданняuk_UA
dc.titleПрактичні заняття з суспільствознавства - творча майстерня компетентного учняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147035-Текст статті-317021-1-10-20181111.pdf300,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.