Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кошелєв, Олександр | - |
dc.contributor.author | Сиротенко, Валерій | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-10T11:34:36Z | - |
dc.date.available | 2022-05-10T11:34:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кошелєв, Олександр. Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі / О. Кошелєв // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 98-103. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі, як змінити атмосферу в студентській аудиторії, щоб вона стала ненав’язливою, позбавилася рутинності, сухої офіційності, а натомість запанували психологічно-інтелектуальна розкутість, креативність не лише в підходах до викладання різноманітного математичного матеріалу, а, перш за все, у взаєминах між викладачем і студентами, між одногрупниками. Засобом, який здатен реалізувати проголошені наміри, виступає гумор. Він повинен панувати і при подачі теоретичного матеріалу, і в ситуації наростання психологічного конфлікту, і як засіб зняття психолого-інтелектуального навантаження. Ураховуючи ж дидактичний характер завдань, гумористичне наснаження заняття вибудовується на ґрунті каламбуру, гротескового жарту, іронічного зауваження, карикатурного зображення, що й обумовлює бажаний ефект. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | гумор | uk_UA |
dc.subject | іронія | uk_UA |
dc.subject | гротеск | uk_UA |
dc.subject | каламбур | uk_UA |
dc.subject | жарт | uk_UA |
dc.subject | карикатура | uk_UA |
dc.subject | круги Ейлера | uk_UA |
dc.subject | пропорція | uk_UA |
dc.subject | графік функцій | uk_UA |
dc.subject | “золотий переріз” | uk_UA |
dc.title | Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
147036-Текст статті-317023-1-10-20181111.pdf | 408,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.