Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелєв, Олександр-
dc.contributor.authorСиротенко, Валерій-
dc.date.accessioned2022-05-10T11:34:36Z-
dc.date.available2022-05-10T11:34:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКошелєв, Олександр. Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі / О. Кошелєв // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 98-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі, як змінити атмосферу в студентській аудиторії, щоб вона стала ненав’язливою, позбавилася рутинності, сухої офіційності, а натомість запанували психологічно-інтелектуальна розкутість, креативність не лише в підходах до викладання різноманітного математичного матеріалу, а, перш за все, у взаєминах між викладачем і студентами, між одногрупниками. Засобом, який здатен реалізувати проголошені наміри, виступає гумор. Він повинен панувати і при подачі теоретичного матеріалу, і в ситуації наростання психологічного конфлікту, і як засіб зняття психолого-інтелектуального навантаження. Ураховуючи ж дидактичний характер завдань, гумористичне наснаження заняття вибудовується на ґрунті каламбуру, гротескового жарту, іронічного зауваження, карикатурного зображення, що й обумовлює бажаний ефект.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectгуморuk_UA
dc.subjectіроніяuk_UA
dc.subjectгротескuk_UA
dc.subjectкаламбурuk_UA
dc.subjectжартuk_UA
dc.subjectкарикатураuk_UA
dc.subjectкруги Ейлераuk_UA
dc.subjectпропорціяuk_UA
dc.subjectграфік функційuk_UA
dc.subject“золотий переріз”uk_UA
dc.titleЯкщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147036-Текст статті-317023-1-10-20181111.pdf408,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.