Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1387
Назва: Навчання говоріння з англійської мови за професійним спрямуванням: характерні особливості, наслідки та роль викладача
Автори: Крайник, Любов
Ключові слова: англійська мова для конкретних цілей (ESP)
загальна англійська (GE)
характеристики
наслідки
комунікативна компетентність
результати
цілі
самостійність
колабораціоніст
дослідник
оцінювач
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Крайник, Любов. Навчання говоріння з англійської мови за професійним спрямуванням: характерні особливості, наслідки та роль викладача / Л. Крайник // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 131-136.
Короткий огляд (реферат): Англійська мова за професійним спрямуванням завжди була важливим об’єктом дослідження для науковців. Викладання цієї дисципліни стало надзвичайно вагомим у вищій освіті в наш час, оскільки цей підхід можна застосувати до багатьох різноманітних дисциплін професійного спрямування, що ведуться англійською мовою. Мета викладання цієї професійно-орієнтованої дисципліни – задовольнити потреби студентів, щоб вони вміли виконувати певні завдання. У статті досліджується методика викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Центральною темою дослідження у статті є навчання говоріння у професійно-спрямованій дисципліні, ефективність використання матеріалів і практики на заняттях, що розвивають навички професійного говоріння та роль викладача у навчанні професійного спілкування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1387
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147040-Текст статті-317031-1-10-20181111.pdf272,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.