Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1387
Назва: | Навчання говоріння з англійської мови за професійним спрямуванням: характерні особливості, наслідки та роль викладача |
Автори: | Крайник, Любов |
Ключові слова: | англійська мова для конкретних цілей (ESP) загальна англійська (GE) характеристики наслідки комунікативна компетентність результати цілі самостійність колабораціоніст дослідник оцінювач |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Крайник, Любов. Навчання говоріння з англійської мови за професійним спрямуванням: характерні особливості, наслідки та роль викладача / Л. Крайник // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 131-136. |
Короткий огляд (реферат): | Англійська мова за професійним спрямуванням завжди була важливим об’єктом дослідження для науковців. Викладання цієї дисципліни стало надзвичайно вагомим у вищій освіті в наш час, оскільки цей підхід можна застосувати до багатьох різноманітних дисциплін професійного спрямування, що ведуться англійською мовою. Мета викладання цієї професійно-орієнтованої дисципліни – задовольнити потреби студентів, щоб вони вміли виконувати певні завдання. У статті досліджується методика викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Центральною темою дослідження у статті є навчання говоріння у професійно-спрямованій дисципліні, ефективність використання матеріалів і практики на заняттях, що розвивають навички професійного говоріння та роль викладача у навчанні професійного спілкування |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1387 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
147040-Текст статті-317031-1-10-20181111.pdf | 272,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.