Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаоян, Ся-
dc.date.accessioned2022-05-10T12:58:53Z-
dc.date.available2022-05-10T12:58:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГаоян, Ся. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики: зміст і структура, для діагностування / С. Гаоян // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 147-151.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано поняття поліхудожньої підготовки та поліхудожньої підготовленості як її результату. Окреслено поліхудожній потенціал музично-теоретичних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. Показано місце курсів історії музики та аналізу музичних творів як змістово оптимальних для поліхудожньої підготовки, що проектується в інші музично-теоретичні та фахові дисципліни. Описано зміст структурних компонентів поліхудожньої підготовленості в контексті вивчення історії музики та аналізу музичних творів. Обґрунтовано критерії, показники та спрогнозовано можливі рівні, передбачена варіативність проявів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk_UA
dc.subjectмузично-теоретичні дисципліниuk_UA
dc.subjectполіхудожня підготовленістьuk_UA
dc.subjectкомпонентна структура поліхудожньої підготовленостіuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectгіпотетичні рівніuk_UA
dc.titleПоліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики: зміст і структура, орієнтири для діагностуванняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147044-Текст статті-317039-1-10-20181111.pdf266,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.