Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карвацька, Христина -Марія | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-10T13:01:42Z | - |
dc.date.available | 2022-05-10T13:01:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Карвацька, Христина -Марія. Проблема розвитку адекватної самооцінки дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях / Х.- М. Карвацька // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 152-155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень щодо формування адекватної самооцінки дитини у старшому дошкільному віці. Аналіз та узагальнення підходів і концепцій до вивчення проблеми самооцінки дошкільників свідчить, що дошкільний вік є сприятливим для формування самооцінки дитини і виступає важливою передумовою зародження її адекватності. У старшому дошкільному віці потреба дитини у оцінці дорослого велика, однак самооцінка дитини починає опиратися на результати і висновки, які дитина отримує в індивідуальному досвіді. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | адекватна самооцінка | uk_UA |
dc.subject | розвиток самооцінки | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні дослідження | uk_UA |
dc.title | Проблема розвитку адекватної самооцінки дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
147045-Текст статті-317041-1-10-20181111.pdf | 255,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.