Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарвацька, Христина -Марія-
dc.date.accessioned2022-05-10T13:01:42Z-
dc.date.available2022-05-10T13:01:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарвацька, Христина -Марія. Проблема розвитку адекватної самооцінки дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях / Х.- М. Карвацька // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 152-155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень щодо формування адекватної самооцінки дитини у старшому дошкільному віці. Аналіз та узагальнення підходів і концепцій до вивчення проблеми самооцінки дошкільників свідчить, що дошкільний вік є сприятливим для формування самооцінки дитини і виступає важливою передумовою зародження її адекватності. У старшому дошкільному віці потреба дитини у оцінці дорослого велика, однак самооцінка дитини починає опиратися на результати і висновки, які дитина отримує в індивідуальному досвіді.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectадекватна самооцінкаuk_UA
dc.subjectрозвиток самооцінкиuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні дослідженняuk_UA
dc.titleПроблема розвитку адекватної самооцінки дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженняхuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147045-Текст статті-317041-1-10-20181111.pdf255,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.