Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1395
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурий, Андрій | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-10T13:14:33Z | - |
dc.date.available | 2022-05-10T13:14:33Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бурий, Андрій Смерть і страх як екзистенціали: до кінематографічної інтерпретації проблеми / А. Бурий // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [ред. кол. : Н. В. Скотна (гол. ред.), Т. І. Біленко, В. А. Бодак та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 30 : Філософія. – С. 41-55 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1395 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено світоглядні пошуки окремих західно-європейських режисерів 1960 –1970-х рр. крізь призму ідей філософії екзистенціалізму. Увагу сфокусовано на інтерпретації проблем смерті й страху як визначальних чинників існування. Доведено, що ідеї екзистенціалізму якнайкраще сприяють розумінню смисловогонаповнення образності аналізованих кінотворів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | екзистенціалізм | uk_UA |
dc.subject | кіномистецтво | uk_UA |
dc.subject | тривога | uk_UA |
dc.subject | Ніщо | uk_UA |
dc.title | Смерть і страх як екзистенціали: до кінематографічної інтерпретації проблеми | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бурий (2).pdf | 246,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.