Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалихін, Олександр-
dc.contributor.authorГавриленко, Анастасія-
dc.date.accessioned2022-05-11T11:09:54Z-
dc.date.available2022-05-11T11:09:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМалихін, Олександр. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей / О. Малихін, А. Гавриленко // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 28-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1400-
dc.description.abstractУ статті визначено та описано дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей. Обґрунтовано оптимальність дидактичних умов, що сприятимуть продуктивності та оптимізації навчального процесу в системі структурно-функціональних елементів моделі формування індивідуальних стратегій навчання студентів-філологів. Проаналізовано провідну та супідрядні дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання. Серед дидактичних умов, що гарантують успішне формування індивідуальних стратегій, визначені такі: реалізація положень компетентнісного підходу; забезпечення сталої мотивації суб’єкта навчання; розробка індивідуальних освітніх траєкторій; реалізація індивідуальних траєкторій навчання за рахунок урахування індивідуально-особистісних стилів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectдидактичні умовиuk_UA
dc.subjectметод навчанняuk_UA
dc.subjectіндивідуальна стратегіяuk_UA
dc.subjectіндивідуальна стратегія навчанняuk_UA
dc.subjectвивчення іноземних мовuk_UA
dc.titleДидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151948-Текст статті-328263-1-10-20181220.pdf245,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.