Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГедзик, Андрій-
dc.contributor.authorБаличева, Наталія-
dc.date.accessioned2022-05-11T11:17:35Z-
dc.date.available2022-05-11T11:17:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГедзик, Андрій. Використання методу проектів у процесі формування здоров'язберігаючих компетенцій учнів на уроках трудового навчання / А. Гедзик, Н. Баличева // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 32-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1401-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання можливості оптимізації процесу формування здоров’язберігаючих компетенцій учнів на уроках трудового навчання, зокрема, засобами проектної діяльності. Проаналізовано суперечність між необхідністю використання сучасних технологій, інноваційних підходів до навчання і недостатністю методичних розробок з використання проектної технології в формуванні здоров’язберігаючих компетенцій учнів. Обґрунтовано модель формування здоров’язберігаючих компетенцій на уроках з трудового навчання в процесі проектної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаючі компеітенціїuk_UA
dc.subjectпроектні технологіїuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectоптимізація освітнього процесуuk_UA
dc.subjectмодель формування здоров’язберігаючих компетенційuk_UA
dc.titleВикористання методу проектів у процесі формування здоров'язберігаючих компетенцій учнів на уроках трудового навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151949-Текст статті-328265-1-10-20181220.pdf280,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.