Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкальскі, Даріуш-
dc.date.accessioned2022-05-11T12:36:01Z-
dc.date.available2022-05-11T12:36:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСкальскі, Даріуш. Передумови введення фізкультурної освіти у шкільний куррикулум у Німеччині (XVIII ст. - перша половина XX cт.) / Д. Скальскі // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 43-46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1403-
dc.description.abstractУ статті представлено життєвий і творчий шлях видатних німецьких педагогів (Й. Базедов, Ф. Гутс-Мутс, Х. Зальцман), які відіграли значну роль у створенні передумов для введення фізичної культури у шкільну освіту. Описано як теоретичні основи їхніх педагогічних систем, так і особливості практичної діяльності в освітніх закладах. Особливу увагу надано діяльності Філантропінуму як першому закладу середньої освіти з фізичною культурою як обов’язковим елементом педагогічної системи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectЙ. Базедовuk_UA
dc.subjectФ. Гутс-Мутсuk_UA
dc.subjectХ. Зальцманuk_UA
dc.subjectФілантропінумuk_UA
dc.subjectфізкультурна освітаuk_UA
dc.subjectдомодерна добаuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.titleПередумови введення фізкультурної освіти у шкільний куррикулум у Німеччині (XVIII ст. - перша половина XX cт.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151951-Текст статті-328270-1-10-20181220.pdf323,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.