Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолтик, Олександр-
dc.date.accessioned2022-05-11T12:43:08Z-
dc.date.available2022-05-11T12:43:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСолтик, Олександр. Формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури / О. Солтик // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 51-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1405-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування професійної надійності майбутніх вчителів фізичної культури. Окрема увага приділена дослідженню стану сформованості професійної надійності майбутніх і діючих вчителів фізичної культури. Дослідження діючих вчителів дозволило побудувати модельні характеристики, встановити критерії і шкалу оцінювання показників професійної надійності. Важливим механізмом покращення формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури виступає реалізація педагогічних умов в освітньому процесі, функціонування педагогічної системи формування надійності, застосування окремих методів і методик формування надійністних характеристик.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна надійністьuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectформування професійної надійностіuk_UA
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk_UA
dc.titleФормування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культуриuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151953-Текст статті-328274-1-10-20181220.pdf262,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.