Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1405
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солтик, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T12:43:08Z | - |
dc.date.available | 2022-05-11T12:43:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Солтик, Олександр. Формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури / О. Солтик // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 51-55. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1405 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування професійної надійності майбутніх вчителів фізичної культури. Окрема увага приділена дослідженню стану сформованості професійної надійності майбутніх і діючих вчителів фізичної культури. Дослідження діючих вчителів дозволило побудувати модельні характеристики, встановити критерії і шкалу оцінювання показників професійної надійності. Важливим механізмом покращення формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури виступає реалізація педагогічних умов в освітньому процесі, функціонування педагогічної системи формування надійності, застосування окремих методів і методик формування надійністних характеристик. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | професійна надійність | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | формування професійної надійності | uk_UA |
dc.subject | вчитель фізичної культури | uk_UA |
dc.title | Формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
151953-Текст статті-328274-1-10-20181220.pdf | 262,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.