Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗападинська, Ірина-
dc.date.accessioned2022-05-12T07:58:04Z-
dc.date.available2022-05-12T07:58:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗападинська, Ірина. Проблема послідовності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на початковому етапі вивчення іноземної мови / І. Западинська // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 65-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1411-
dc.description.abstractІншомовна комунікація можлива за умови володіння суб’єктами іншомовного спілкування мовою як засобом комунікації. Рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності суб’єктів виступає визначальним фактором, що обумовлює рівень ефективності комунікативного процесу в цілому. Практична мета навчання іноземних мов полягає в оволодінні іншомовною комунікативною компетентністю, яка на сучасному етапі виступає важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього вчителя вищої школи. Іншомовну комунікативну компетентність визначають як сукупність знань, умінь та навичок, необхідних для ефективного здійснення іншомовної комунікації у різних сферах діяльності людини, зокрема у професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectгуманітарна освітаuk_UA
dc.subjectпослідовністьuk_UA
dc.subjectмовна поведінкаuk_UA
dc.titleПроблема послідовності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на початковому етапі вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151956-Текст статті-328280-1-10-20181220.pdf266,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.