Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Наталія-
dc.date.accessioned2022-05-12T08:26:15Z-
dc.date.available2022-05-12T08:26:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГаврилюк, Наталія. Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 92-96uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі теоретико-методологічні аспекти системи вищої освіти США. Проведено аналіз теоретичних праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Визначено підходи, що становлять методологічне підґрунтя системи вищої освіти США та України (діалектичний, гуманістичний, системний, технологічний, аксіологічний). Описано сучасні підходи до управління освітою США. Здійснено класифікацію американських вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на індивідуальному підході до навчання студентів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectвища освіта СШАuk_UA
dc.subjectмета вищої освітиuk_UA
dc.subjectметодологічний підхідuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleСистема вищої освіти США: теоретико-методологічний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152093-Текст статті-328704-1-10-20181220.pdf332,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.