Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврилюк, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-12T08:26:15Z | - |
dc.date.available | 2022-05-12T08:26:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гаврилюк, Наталія. Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 92-96 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто окремі теоретико-методологічні аспекти системи вищої освіти США. Проведено аналіз теоретичних праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Визначено підходи, що становлять методологічне підґрунтя системи вищої освіти США та України (діалектичний, гуманістичний, системний, технологічний, аксіологічний). Описано сучасні підходи до управління освітою США. Здійснено класифікацію американських вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на індивідуальному підході до навчання студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | вища освіта США | uk_UA |
dc.subject | мета вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | методологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | управління освітою | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.title | Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
152093-Текст статті-328704-1-10-20181220.pdf | 332,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.