Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Юлія-
dc.date.accessioned2022-05-12T09:41:17Z-
dc.date.available2022-05-12T09:41:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВозна, Юлія. Професійне самовиховання особистості майбутнього фахівця соціальної сфери як умова успішної професійної реалізації / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 97-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1420-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються проблеми формування професійних компетенцій майбутніх фахівців соціальної сфери у контексті аналізу дефініцій професійного самовиховання. Автор розглядає проблеми професійного самовиховання як моделі саморозвитку фахівців соціальної сфери. Аналізуються аспекти змісту, мети, прийомів професійного самовиховання студентів як пріоритетних складових професійної компетенції сучасного фахівця соціальної сфери.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсамовихованняuk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовихованняuk_UA
dc.subjectсоціальна сфераuk_UA
dc.subjectфахівець соціальної сфериuk_UA
dc.titleПрофесійне самовиховання особистості майбутнього фахівця соціальної сфери як умова успішної професійної реалізаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152095-Текст статті-328708-1-10-20181220.pdf223,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.