Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгалець, Інна-
dc.date.accessioned2022-05-12T11:50:41Z-
dc.date.available2022-05-12T11:50:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАгалець, Інна. Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників / І. Агалець // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 105-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422-
dc.description.abstractВисвітлено результати впливу низки умов соціально-педагогічного середовища на вибір майбутньої професії учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) та акцентовано увагу на факторах, що впливають на розвиток соціального та особистісного самовизначення старшокласників. Наголошено, що навчально-виховний процес як система має забезпечувати поєднання психологічного, змістового, практичного та техніко-технологічного компонентів. Обґрунтовано доцільність запровадження в ЗНЗ професійного діагностування учнівської молоді з метою визначення рівня готовності до професійного самовизначення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічне середовищеuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.titleВплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласниківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152101-Текст статті-328719-1-10-20181220.pdf268,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.