Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина-
dc.date.accessioned2022-05-12T11:56:59Z-
dc.date.available2022-05-12T11:56:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРозман, Ірина. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики / І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 109-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423-
dc.description.abstractУ статті здійснено історіографічний аналіз студій, що персоніфікують розвиток зарубіжної освіти і педагогічної думки в контексті розвитку української педагогічної біографістики. На основі розгляду узагальнювальних праць, наукової і навчально-методичної літератури, дисертацій з історії розвитку зарубіжної педагогіки, філософії освіти, філософсько-педагогічної думки у країнах Європи і США за доби Античності, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу визначено провідні тенденції і здобутки, прогалини цього наукового досвіду. Показано міждисциплінарний характер досліджень з означеної проблематики, які здійснені в галузях історії педагогіки, педагогічної компаративістики, педагогічної біографістики, філософії освіти та на перетині цих та інших галузей знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectісторія педагогікиuk_UA
dc.subjectісторія освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна думкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна компаративістикаuk_UA
dc.subjectпедагогічна біографістикаuk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна персоналіяuk_UA
dc.titleПроблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152102-Текст статті-328721-1-10-20181220.pdf335,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.