Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1434
Назва: | Поняття "арт-педагогіка" у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки |
Автори: | Кирилова, Олександра |
Ключові слова: | арт-педагогіка підготовка фахівців з дизайну мистецька освіта науково-творча діяльність дизайнерські уміння і навички |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Кирилова, Олександра. Поняття "арт-педагогіка" у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки / О. Кирилова // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 160-163. |
Короткий огляд (реферат): | У публікації розглядається визначення та зміст арт-педагогіки у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки, як складової мистецької освіти. Визначено арт-педагогіку як систему супроводу процесу професійної підготовки майбутніх дизайнерів, результатом якої є створення культурно-мистецького продукту в процесі професійного навчання, що залучає студентів до проектної, науково-творчої діяльності та сприяє формуванню сталих професійних знань, дизайнерських умінь і навичок, забезпечує розвиток психічних, фізіологічних процесів та особистісних рис майбутніх дизайнерів. Доведено, що арт-педагогіка являє собою комплексне, міждисциплінарне поняття, що зумовлює його тлумачення в різних галузях наукових знань. Виокремлено аспекти арт-педагогіки: педагогічний, психологічний, фізіологічний, культурологічний, мистецтвознавчий та подано їх характеристику. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1434 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
152284-Текст статті-329128-1-10-20181221.pdf | 323,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.