Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалян, Олена-
dc.date.accessioned2022-05-13T10:57:54Z-
dc.date.available2022-05-13T10:57:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГалян, Олена. Апробовані моделі розвитку суб'єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища / О. Галян // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 12-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438-
dc.description.abstractУ статті розкрито провідні ідеї авторських педагогічних моделей та педагогічних концепцій ХХ століття, у яких втілено ставлення до школярів як до суб’єктів освітнього процесу. Змістово-процесовий аспекти вітчизняного та зарубіжного передового досвіду представлено в контексті створених психолого-педагогічних умов для вияву учнями істинної суб’єктності під час реалізації педагогами завдань навчання, виховання та розвитку вихованців. Розглянуті моделі організації освітнього середовища визнано емпіричною верифікацією результативності людиноцентрованого, смислоорієнтованого підходу в освіті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні ідеїuk_UA
dc.subjectпедагогічні моделіuk_UA
dc.subjectавторські педагогічні системиuk_UA
dc.subjectгуманітарністьuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleАпробовані моделі розвитку суб'єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовищаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155434-Текст статті-338159-1-10-20190130.pdf290,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.