Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галян, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T10:57:54Z | - |
dc.date.available | 2022-05-13T10:57:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Галян, Олена. Апробовані моделі розвитку суб'єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища / О. Галян // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 12-18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1438 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито провідні ідеї авторських педагогічних моделей та педагогічних концепцій ХХ століття, у яких втілено ставлення до школярів як до суб’єктів освітнього процесу. Змістово-процесовий аспекти вітчизняного та зарубіжного передового досвіду представлено в контексті створених психолого-педагогічних умов для вияву учнями істинної суб’єктності під час реалізації педагогами завдань навчання, виховання та розвитку вихованців. Розглянуті моделі організації освітнього середовища визнано емпіричною верифікацією результативності людиноцентрованого, смислоорієнтованого підходу в освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | суб’єктність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні ідеї | uk_UA |
dc.subject | педагогічні моделі | uk_UA |
dc.subject | авторські педагогічні системи | uk_UA |
dc.subject | гуманітарність | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Апробовані моделі розвитку суб'єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155434-Текст статті-338159-1-10-20190130.pdf | 290,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.