Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДольнікова, Любов-
dc.contributor.authorСтечкевич, Олег-
dc.date.accessioned2022-05-13T11:13:19Z-
dc.date.available2022-05-13T11:13:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДольнікова, Любов. Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності / Л. Дольнікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 33-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441-
dc.description.abstractУ статті проведений аналіз теоретичних засад та практичних результатів формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності у закладі вищої освіти. Проаналізовано можливості формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення курсу “Професійна педагогіка”. Запропоновано тематику практичних робіт для аспірантів першого року навчання, яка реалізує взаємодію учасників педагогічного процесу у формі випереджувального навчання через активну дискусію. Представлено результати спільної роботи на таких заняттях: основні риси педагога сучасної вищої школи, педагогічні умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, модель сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна педагогікаuk_UA
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectдоктор філософіїuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155437-Текст статті-338172-1-10-20190130.pdf293,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.