Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавран, Ірина-
dc.date.accessioned2022-05-13T11:22:37Z-
dc.date.available2022-05-13T11:22:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГавран, Ірина. Особливості розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності / І. Гавран // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 51-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1444-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі аспекти особливостей розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності. Виявлено, що досліджене питання набуває актуальності у становленні майбутнього фахівця з огляду на емпатійність, яка є запорукою творчості та є важливим компонентом розвитку емоційного впливу щодо творів мистецтва шляхом співпереживання. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних науковців, який свідчить, що у контексті дослідження якості мистецької освіти, розглянуте питання є актуальним та вагомим щодо висвітленого поняття. Можна відзначити актуальність цієї проблематики у модернізації системи вищої освіти у світлі вимог Болонської декларації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectхудожньо-образне мисленняuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155440-Текст статті-338178-1-10-20190130.pdf319,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.