Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Юлія-
dc.date.accessioned2022-05-16T08:29:39Z-
dc.date.available2022-05-16T08:29:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко, Юлія. Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі / Ю. Шевченко // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 88-93. - Бібліогр. в кінці ст. 92-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду проблеми професійної готовності майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Обґрунтовується, що змістові вектори у понятті “готовність майбутнього вчителя” – знаннєвий, почуттєвий, діяльнісно-практичний, з додатковим обов’язковим елементом – наявність першого досвіду. Визначається, що ефективність забезпечення формування готовності студентів до педагогічної діяльності можливе через органічне поєднання змісту, форм, методів таких видів підготовки, як навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної, та спрямування їх на розвиток професійної компетентності. Констатовано, що введення нових елементів до безпосередньої практики роботи у школі підсилить інтерес самих студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectготовність студентівuk_UA
dc.subjectкомпоненти готовностіuk_UA
dc.subjectпідготовленість майбутнього вчителяuk_UA
dc.titleПрофесійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155509-Текст статті-338476-1-10-20190131.pdf280,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.