Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнірук, Світлана-
dc.date.accessioned2022-05-16T08:33:35Z-
dc.date.available2022-05-16T08:33:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКушнірук, Світлана. Об'єкт і предмет дидактики у дискурсі сучасної соціокультурної ситуації / С. Кушнірук // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст. 99-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано об’єкт і предмет педагогіки як науки та їх співвіднесення з об’єктом та предметом дидактики в ґенезі його розвитку. Проведений теоретико-методологічний аналіз праць вітчизняних та зарубіжних науковців відповідно до предмету дослідження дозволив констатувати, що розвиток вітчизняної педагогічної науки відбувається в умовах нової соціокультурної ситуації. Тому й закономірно, що сучасне тлумачення об’єкту та предмету дидактики як розділу педагогіки, який вивчає теорію освіти і навчання, вимагає суттєвого уточнення. Пов’язано це з тенденціями розвитку педагогічної науки: орієнтація на цінність особистості, її гідність; усвідомлення кожного рівня освіти як органічної складової системи безперервної освіти; розвиток інформаційних і телекомунікаційних технологій (ІКТ), перехід від контактного до дисконтактного типу освітніх систем; виплив геополітики на освіту; гуманістична і аксіологічна спрямованість сучасної освіти. Отже, науковий корпус дидактики правомірно співвідносити з цінностями, складом, структурою і функціями сучасного наукового знання. Багатозначність понятійного апарату дидактики обумовлена інтегративною сутністю її об’єкта.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectдидактикаuk_UA
dc.subjectоб’єктuk_UA
dc.subjectпредметuk_UA
dc.subjectтенденціяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleОб'єкт і предмет дидактики у дискурсі сучасної соціокультурної ситуаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155510-Текст статті-338478-1-10-20190131.pdf305,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.