Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнірук, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T08:33:35Z | - |
dc.date.available | 2022-05-16T08:33:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Кушнірук, Світлана. Об'єкт і предмет дидактики у дискурсі сучасної соціокультурної ситуації / С. Кушнірук // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст. 99-100. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано об’єкт і предмет педагогіки як науки та їх співвіднесення з об’єктом та предметом дидактики в ґенезі його розвитку. Проведений теоретико-методологічний аналіз праць вітчизняних та зарубіжних науковців відповідно до предмету дослідження дозволив констатувати, що розвиток вітчизняної педагогічної науки відбувається в умовах нової соціокультурної ситуації. Тому й закономірно, що сучасне тлумачення об’єкту та предмету дидактики як розділу педагогіки, який вивчає теорію освіти і навчання, вимагає суттєвого уточнення. Пов’язано це з тенденціями розвитку педагогічної науки: орієнтація на цінність особистості, її гідність; усвідомлення кожного рівня освіти як органічної складової системи безперервної освіти; розвиток інформаційних і телекомунікаційних технологій (ІКТ), перехід від контактного до дисконтактного типу освітніх систем; виплив геополітики на освіту; гуманістична і аксіологічна спрямованість сучасної освіти. Отже, науковий корпус дидактики правомірно співвідносити з цінностями, складом, структурою і функціями сучасного наукового знання. Багатозначність понятійного апарату дидактики обумовлена інтегративною сутністю її об’єкта. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | дидактика | uk_UA |
dc.subject | об’єкт | uk_UA |
dc.subject | предмет | uk_UA |
dc.subject | тенденція | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Об'єкт і предмет дидактики у дискурсі сучасної соціокультурної ситуації | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155510-Текст статті-338478-1-10-20190131.pdf | 305,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.