Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобовський, Роман | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T08:53:10Z | - |
dc.date.available | 2022-05-16T08:53:10Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бобовський, Роман. Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики" / Р. Бобовський // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 121-126. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичний аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення феномену педагогічної свідомості. На основі аналізу наукових праць було визначено структурні компоненти педагогічної свідомості майбутнього вчителя математики (мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, операційно-діяльнісний та рефлексивний компоненти). | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | формування педагогічної свідомості | uk_UA |
dc.subject | структура педагогічної свідомості | uk_UA |
dc.subject | компоненти педагогічної свідомості | uk_UA |
dc.subject | педагогічна свідомість | uk_UA |
dc.title | Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики" | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155570-Текст статті-338643-1-10-20190131.pdf | 276,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.