Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобовський, Роман-
dc.date.accessioned2022-05-16T08:53:10Z-
dc.date.available2022-05-16T08:53:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБобовський, Роман. Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики" / Р. Бобовський // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 121-126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення феномену педагогічної свідомості. На основі аналізу наукових праць було визначено структурні компоненти педагогічної свідомості майбутнього вчителя математики (мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, операційно-діяльнісний та рефлексивний компоненти).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectформування педагогічної свідомостіuk_UA
dc.subjectструктура педагогічної свідомостіuk_UA
dc.subjectкомпоненти педагогічної свідомостіuk_UA
dc.subjectпедагогічна свідомістьuk_UA
dc.titleСтруктурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155570-Текст статті-338643-1-10-20190131.pdf276,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.