Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравльова, Лариса-
dc.contributor.authorІпкаєва, Каріна-
dc.date.accessioned2022-05-17T08:47:11Z-
dc.date.available2022-05-17T08:47:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖуравльова, Лариса. Формування творчих здібностей старших дошкільників засобами інтеграції різних видів художньої-творчої діяльності / Л. Журавльова, К. Іпкаєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1474-
dc.description.abstractУ статті висвітлені теоретичні питання формування творчих здібностей старших дошкільників засобами інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності. Розкрито зміст понять “інтеграція”, “образотворча діяльність”, “театральна діяльність”, “творчі здібності” у сучасній педагогічній літературі. Здійснено спробу довести, що інтеграція образотворчої і театральної діяльності для старших дошкільників буде ефективним засобом формування творчих здібностей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectобразотворча діяльністьuk_UA
dc.subjectтеатральна діяльністьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.titleФормування творчих здібностей старших дошкільників засобами інтеграції різних видів художньої-творчої діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158313-Текст статті-345765-1-10-20190303.pdf273,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.