Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Машкіна, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:04:23Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:04:23Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Машкіна, Людмила. Формування фахової компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів вищої освіти / Л. Машкіна // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поняття “фахова компетентність вихователя дітей дошкільного віку”, обґрунтовано її основні компоненти та описані етапи формування цієї компетентності. Звернено увагу на розвивальну, комунікативну, діагностичну, прогностичну та інші види компетенцій. Акцентовано на основних компонентах фахової компетентності як-от мотиваційний, змістовний, особистісний, рефлексивний та ін. Описано етапи становлення фахової компетентності майбутніх вихователів під час освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | вихователь дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Формування фахової компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158530-Текст статті-346379-1-10-20190305.pdf | 263,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.