Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашкіна, Людмила-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:04:23Z-
dc.date.available2022-05-18T09:04:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМашкіна, Людмила. Формування фахової компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів вищої освіти / Л. Машкіна // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 80-84. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття “фахова компетентність вихователя дітей дошкільного віку”, обґрунтовано її основні компоненти та описані етапи формування цієї компетентності. Звернено увагу на розвивальну, комунікативну, діагностичну, прогностичну та інші види компетенцій. Акцентовано на основних компонентах фахової компетентності як-от мотиваційний, змістовний, особистісний, рефлексивний та ін. Описано етапи становлення фахової компетентності майбутніх вихователів під час освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectвихователь дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.titleФормування фахової компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158530-Текст статті-346379-1-10-20190305.pdf263,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.