Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпова, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:09:05Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:09:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Карпова, Лариса. Дослідницька компетентність вчителя нової української школи / Л. Карпова // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488 | - |
dc.description.abstract | У статті наведені результати аналізу поняття “дослідницька компетентність вчителя”. Встановлено, що дослідницька компетентність входить до складу ключових. Визначено, що формування дослідницької компетентності педагогів є необхідною умовою їхнього становлення у Новій українській школі. Аналіз трактувань поняття показав, що більшість визначень не враховують особистість дослідника, тим самим нівелюючи суть компетентнісного підходу. Отже, сформульовано авторське визначення поняття “дослідницька компетентність вчителя” в умовах реалізації дослідницької парадигми розвитку освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | дослідницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна дослідницька траєкторія | uk_UA |
dc.subject | дослідницька парадигма | uk_UA |
dc.title | Дослідницька компетентність вчителя нової української школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158531-Текст статті-346382-1-10-20190305.pdf | 240,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.