Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Лариса-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:09:05Z-
dc.date.available2022-05-18T09:09:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарпова, Лариса. Дослідницька компетентність вчителя нової української школи / Л. Карпова // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488-
dc.description.abstractУ статті наведені результати аналізу поняття “дослідницька компетентність вчителя”. Встановлено, що дослідницька компетентність входить до складу ключових. Визначено, що формування дослідницької компетентності педагогів є необхідною умовою їхнього становлення у Новій українській школі. Аналіз трактувань поняття показав, що більшість визначень не враховують особистість дослідника, тим самим нівелюючи суть компетентнісного підходу. Отже, сформульовано авторське визначення поняття “дослідницька компетентність вчителя” в умовах реалізації дослідницької парадигми розвитку освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectіндивідуальна дослідницька траєкторіяuk_UA
dc.subjectдослідницька парадигмаuk_UA
dc.titleДослідницька компетентність вчителя нової української школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158531-Текст статті-346382-1-10-20190305.pdf240,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.