Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1489
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Yildyrym, Akhmet | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:18:09Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:18:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Yildyrym, Akhmet. Аналіз практики розумних порад з точки зору гендерної проблематики / А. Йилдирим // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1489 | - |
dc.description.abstract | У сьогоднішньому стрімкому розвитку науки і техніки вже неможливо передавати і запам’ятовувати знання з допомогою традиційних методів навчання. Відповідно, учні повинні вибрати освіту, орієнтовану на учнів, і підготувати вільне освітнє середовище. Сьогодні, паралельно з розвитком комунікаційних технологій у всьому світі, в освітніх науках впроваджуються нові пошуки. Для визначення ставлення студентів до технологічного обладнання проводяться різні дослідження і враховуються необхідні освітні системи і стратегії для більш раціонального використання інвестицій. “Розумна дошка”, яка використовується в школах в останні роки, справила позитивний вплив на навчання і розвиток в освіті. Метою даного дослідження є оцінка поглядів учнів на використання “розумної дошки” в середній школі з точки зору чоловічої та жіночої статі. Сукупність досліджень становить 1330 учнів, які навчаються в офіційних середніх школах в районі Тасова провінції Амасья в Туреччині. Кількість студентів, що беруть участь у дослідженні, становить 1012 осіб. При аналізі даних були отримані значення групової частоти і проведено незалежний t-тест для гендерних змінних. За результатами дослідження, студенти чоловічої статі із задоволенням користуються “розумною дошкою” і вважають, що використання технологій справляє позитивний вплив на навчання. Крім того, студенти чоловічої статі проявили більше участі в обговоренні питань, ніж студенти жіночої статі. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | informatics | uk_UA |
dc.subject | інформатика | uk_UA |
dc.subject | a gender | uk_UA |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | smart board | uk_UA |
dc.subject | розумна дошка | uk_UA |
dc.subject | technology | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | a gender and technology | uk_UA |
dc.subject | гендер і технологія | uk_UA |
dc.subject | technological tools | uk_UA |
dc.subject | технологічніінструменти | uk_UA |
dc.subject | an information technology | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.title | An analysis of the practice of smart advice in terms of gender perspective | uk_UA |
dc.title.alternative | Аналіз практики розумних порад з точки зору гендерної проблематики | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158532-Текст статті-346385-1-10-20190305.pdf | 383,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.